Zamawiajmy solidne jedzenie podczas pracy.

Właściwe odżywianie jest bardzo istotne dla naszego organizmu. To przecież pokarm dostarcza nam potrzebna do życia składniki, a także witalność. Powinniśmy więc przykuwać ogromną wagę do komponowania codziennych potraw. Prawidłowa dieta powinna być odpowiednio zbilansowana, tak by nie zapomnieć żadnych istotnych składników.

Naszym kardynalnym błędem jest zła kultura jedzenia, a raczej jej nieobecność. Do jedzenia podchodzimy beztrosko. Jadamy o różnych porach. Opychamy się między posiłkami niezdrowymi przekąskami. Nasze obiady to zazwyczaj jakiś fast food na mieście. A przed pracą zawsze pijemy czarną kawę.

Zdrowy początek dnia - śniadanie

Autor: Fotolia
Źródło: Fotolia

Ten styl życia to nie jedynie niedostatek składników odżywczych i minerałów. To również zła praca przewodu pokarmowego, kłopoty z wypróżnianiem się, mniejsza odporność i kiepskie samopoczucie. Jeżeli codziennie budzimy się niewyspani i zmęczeni, to sygnał, że coś tu nie gra i musimy zainterweniować. Warto wstać kwadrans szybciej i przygotować sobie wartościowe śniadanie, do którego, oczywiście, można pozwolić sobie na filiżankę obowiązkowej kawy. Spróbujmy tak sobie planować dzień, by znaleźć czas na gotowanie domowych obiadów. Wybierajmy zawsze świeże i nieprzetworzone składniki. I pogódźmy się z zupami.

Są to bardzo pożywne i dobre dla naszego ciała dania, które w dodatku łatwo przyrządzić. Niech na naszych stołach pojawi się zupa ogórkowa, zupa selerowa, czy zupa gulaszowa. Nie zapominajmy o mięsie, które posiada mnóstwo niezbędnych nam składników, ale nie spożywajmy go codziennie – czytaj cały artykuł na http://www.afterfit-catering.pl/. Zamieniajmy potrawy mięsne z rybą lub soczewicą.

Wieczorem najlepiej przyrządzać lekkie sałatki. Im więcej kolorów na talerzu, tym więcej witamin, dlatego bawmy się z warzywami i owocami ile tylko nam się zapragnie. Właściwa dieta nie wyklucza smakołyków, które kochamy. Zezwólmy sobie czasem na drobne szaleństwo i zróbmy lasagne albo domową pizzę. Łakocie przecież możemy spalić, uprawiając sport. Jeśli zbilansowaną dietę połączymy z ruchem na świeżym powietrzu i odpowiednio długim snem, możemy się cieszyć zdrowiem i urodą przez długie lata.